Podjazdy: (m)
Rower:

Wtorek, 22 lipca 2008 | Komentarze 8

Objechałem dziś prawie cały Słowiński PN. Na plaży i na bagnach dostałem nieźle w dupę. Na plaży oprócz strasznie grząskiego piachu to przy wjeździe (Czołpino) i wyjeździe (Łeba) to mnie najbardziej ludzie #^%#$* !!! Pełno "wielorybów" wyrzuciło na plaże i spacerują, paręset metrów w takim towarzystwie i można kociokwiku dostać. Czym prędzej w lasy uciekałem.

Jez. Gardno

Jez. Dołgie Małe

Racing Ralph White Edition ;)
Kategoria Over 100

QRT30
| 19:42 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj btw najładniejszy odcinek plaży na polskim wybrzeżu to ten naprzeciwko jez. Łebsko. Z buta tylko najwytrwalsi tam się zapuszczają, rowerem też jest mało chętnych a blachosmrodem nie ma jak dojechać :D Praktycznie możesz tam cały dzień na waleta leżeć i nikogo nie zobaczysz nawet w sezonie.
| 19:39 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj skibabike wszystkie zdjęcia w tym i plaży mam zgeokodowane i podana jest dokładna współrzędna miejsca zrobienia w EXIF. W Picassie masz taką małą mapkę po prawej i możesz zobaczyć dokładne miejsce zrobienia.
skibabike
| 16:42 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj Fociłeś plaże koło wydmy czołpińskiej ? Piękna ta plaża zaiste , ja jak zszedłem z wydmy koło Łeby też byłem pod wrażeniem , aż nie mogłem wytrzymać i wskoczyłem do wody , oprócz mnie jeszcze dwóch gości , pięknie tam jest . Jak mi sie zdarzy jeszcze kiedys tam znaleźć to wexme cały plecak żarcia i będę leżał cały dzień .
hose
| 23:35 środa, 23 lipca 2008 | linkuj buehehhe wieloryby, hahahaha XD dobre :)) ale muszę Ci powiedzieć, że nie tylko plaża jest oblegana przez 'fat ass', jak tylko robi się cieplej pełno ich też w lesie ;)
fota 3-cie od dołu jest extra!

pozdrower
QRT30
| 22:08 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj robin dziś wyjątkowo piach był antyrowerowy, czasami można jechać szybciej niż asfaltem
DMK77 Nie jest tak źle bo tłumy przeważnie skupiają się wokół wejścia na palże. Może dlatego, że jechałem ponad 15 km po plaży mając za towarzystwo jedynie ptaki i jak wjechałem w te tłumy i przez nie musiałem z buta dawać, bo przez taki piach to tylko bez skręcania, szybko i z wysoką kadencją da radę jechać. Jak zwolnisz albo skręcisz to prowadzisz i jeszcze mnie schlapało parę razy bo nie zdążyłem przed falą.
vanhelsing te nie w krzaczorach to przeważenie wyjazd i wjazd do miasta, jak już wyjadę to przeważenie moje opony nie dotykają asfaltu :)
vanhelsing
| 22:01 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj 9304.39 kilometrów w tym 6537.18 w krzaczorach " - masakra :D Widać, że uwielbiasz teren :)
Bo i okolice masz sprzyjające :) Ładna wycieczka, zdjęcia fajne, zwłaszcz na plaży :]
robin
| 21:45 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj Po takim piachu to rzeczywiście można dostać w d.... ja ostatnio wykorbiłem. POzdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewidz