Podjazdy:638 (m)
Rower:

Wtorek, 29 lipca 2008 | Komentarze 16

Wyjazd na Bornholm.
Zaplanowałem sobie przejechanie trasami rowerowymi nr 10-26-22. 10 miał być wzdłuż wybrzeża a 26 i 22 po lasach. Niestety byłem ograniczony czasowo i po wjechaniu na 26 dostałem ciśnienia, że nie zdążę na prom i zjechałem na drogi. Ale niepotrzebnie bo przyjechałem dużo wcześniej. Mogłem nawet wyspę dookoła przejechać bo trasa miała długość 105 km.

Takimi asfaltami to można jeździć.

Droga w terenie, u nas gorzej czasami po asfalcie się jeździ. Strasznie szybo można po tym jechać ale na ostrych zakrętach nieźle wynosi i na końcach są taki dziwne metalowe wyhamowywacze. Przy dużej predkości to trzeba bokiem tam wchodzić :)

Regeneracyjny napój :)

Nasza krypa :D
V-max 57,0
Kategoria Over 50

| 12:37 czwartek, 13 sierpnia 2009 | linkuj DMK77 Tu jest Bornholm by Zdenek
| 11:59 niedziela, 3 sierpnia 2008 | linkuj Fakt Bornholm to super miejsce na rowerownie i nie tylko.
Piwko było właśnie w Nexo, na rynku taka knajpka z parasolami.
Mlynarz
| 11:44 niedziela, 3 sierpnia 2008 | linkuj Świetna sprawa taki wypad na jeden dzień!
I fajnie zobaczyć na Twoich fotkach te znajome miejsca. :)
Chciałoby się wrócić na wyspę i znów pośmigać! Jest cudowna!

p.s.
58 koron?! Przesadziłeś! ;P
Trzeba było w Nexo śmignąć na ryneczek i kupić sobie piwko w sklepie za 9 koron hehe.

Pozdrawiam! ;)
robin
| 20:19 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj Super - moja rodzinka też do Aquaparku!!!
QRT30
| 20:06 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj robin nie ma sprawy. W następnym roku tez się chyba wybiorę ale z rodzinką. Rodzinka do aquaparku a ja na rower :D Może zgramy się akurat w czasie i razem pośmigamy.
robin
| 18:36 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj Jak się jeszcze raz będziesz wybierał to puść głuchego :-)
| 18:34 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj To jest mój cel na rok 2009 bo w tym nie zdążę!!! Super wszystko foty, jazda EXTRA Pozdrawiam
QRT30
| 16:07 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj Galen to było chyba najdroższe jakie piłem, za te wiaderko zabuliłem 58 koron
japierdykam dalej tak twierdze, że piwo na rowerze mi nie służy ale po to jak najbardziej. Jakbym wypił na rowerze piwo to mi by się jeżdzić nie chciało. Browar ma ciśnienie osmotyczne takie samo jak krew i pełno witamin z grupy B, po wypiciu wody i izotoników na rowerze nic mi lepiej nie gasi pragnienia niż piwo. Ten Tuborg bardzo mi podszedł bo było mocno gazowany, jasny i nie za mocny. Po takie ilości piwa naszego np.: Żubra (sprowadzone po 2 żubrach po jeździe na Kaszubach) i po takiej jeździe to na pewno byłbym pijany, a po tym się czułem elegancko. Chyba o piwie to mogę poematy pisać :D
karla76 chyba nieprędko, bo mi się urlop właśnie kończy :(
karla76 | 10:18 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj ale zdjątka:)!:)
to kiedy powtórka ?:)
pozdrowionka
pavlo
| 07:03 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj a widzisz ;) kiedyś pisałeś że piwo na rowerze jest BEEE ;) ja też po jeździe nie czuje dwóch pierwszych perełek. :P no i piwo najlepiej gasi pragnienie :)
a co do map, mapy bornholmu nie mam ale sporo europy a i owszem - jakby co: http://rapidshare.com/users/3BUSFS
Galen
| 23:52 środa, 30 lipca 2008 | linkuj Taaa... Chyba: "beer, the cheapest one" :]
QRT30
| 23:17 środa, 30 lipca 2008 | linkuj Nie, mam tylko Garmin'owskie. Ten browar to chyba z 1 litr miał, ale mnie wiatr tak tam wysuszył, że nawet go nie poczułem ;) Gościu, który sprzedawał miał głupią minę jak wpadłem tam zsapany w kasku i mówię "beer, the biggest one" :D
pavlo
| 22:00 środa, 30 lipca 2008 | linkuj izotonik konkret ;)
ps. masz może mapy Bornholmu skalibrowane pod OziExplorera?
Galen
| 21:27 środa, 30 lipca 2008 | linkuj Piękne klimaty...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odalu