Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 18 października 2008 | Komentarze 6

Pogoda nawet ładna się zrobiła jak wróciłem z kajaka, a że dziś nie płynąłem zbyt długo tylko 18 km wiec poszedłem na rower się dobić. Pośmigałem trochę po lasach, zaczyna się robić błoto tam gdzie wjeżdżają samochodami. Przez miasto jak zwykle hardcore, kolo z Golfa III "full wypas edidtion" rotfl o mało kobiety na przejściu nie rozjechał i jeszcze ją opier..... lol
V-max 52,2 goniłem autobus i chciałem się przylepić ale kierowca chyba to zauważył i mi odszedł. Nie załapałem się na darmowy tunel :)

Z roweru fotek nie mam bo pojechałem bez plecaka ale za to kilka z kajaka wrzucę.

mavic
| 10:20 piątek, 24 października 2008 | linkuj Fajne fotki, spora ta rzeczka.
QRT30
| 16:24 poniedziałek, 20 października 2008 | linkuj Po Słupi, przeważnie pływam Słupsk - Ustka, ale tym razem skróciłem do Bydlina
skibabike
| 10:07 poniedziałek, 20 października 2008 | linkuj Gdzie pływałeś , po jakiej rzece ?
robin
| 16:08 niedziela, 19 października 2008 | linkuj Jesień tego roku jest wspaniała. Pozdrawiam
shem
| 17:51 sobota, 18 października 2008 | linkuj Wow! Super widoki, wszystkie kolory jesieni. Z takiej perspektywy jesieni jeszcze nie widziałem ;-) Pozdrawiam
vanhelsing
| 17:12 sobota, 18 października 2008 | linkuj Jak ja pływam kajakiem, to po 10 km mam już dość ;P Ale może dlatego, że przeważnie po jeziorkach pływam, a Ty z prądem płyniesz ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nimio