Podjazdy: (m)
Rower:

Piątek, 24 października 2008 | Komentarze 7

Miałem pojechać na zachód słońca nad morze ale się spóźniłem jakieś 15 min, choć i tak szybko dojechałem 26 km w 1 godz. Słońce coraz szybciej zachodzi a jak czas jeszcze przestawią to na pewno jak się wygrzebię po pracy to od razu będzie ciemno. Po lasach super zasuwało się nocą, co chwila jakieś zwierzę drogę mi przelatywało to jelenie to zające. W nocy chyba dostaję przyspieszenia bo średnia jak na mnie na tym odcinku to wysoka, ale to pewnie dlatego, że się nie zatrzymuję, rozglądam, nie omijam błota, nie patrzę na przerzutki :) itp.
Przez miasto standard przed samym domem wypadek, bezpieczniej jest chyba w nocy w lesie.

V-max 55,0

Kategoria Night, Over 50

skibabike
| 11:29 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj Wiesz co QRT30 " niech cie chudy byk na rogi weźmie " ale piszę to w pozytywnym tego słowa znaczeniu . Ostatnia fota to mistrzostwo . Pozdrowienia .
jotwu
| 15:17 niedziela, 26 października 2008 | linkuj Robisz urocze zdjęcia - moje uznanie.
sebekfireman
| 22:10 piątek, 24 października 2008 | linkuj Ehhhh - tak patrzę na zdjęcia i odrazu wakacje mi się przypomniały.
Mlynarz
| 21:21 piątek, 24 października 2008 | linkuj Zazdroszczę takiej bliskości morza. :)
Nie jestem typem plażowicza ale jakoś lubię spędzać czas nad naszym Bałtykiem - to chyba sentyment. ;)
robin
| 20:56 piątek, 24 października 2008 | linkuj Morze pięknie wychodzi na zdjęciach :-) Pozdrawiam
QRT30
| 20:36 piątek, 24 października 2008 | linkuj Może i płasko ale za to ile piachu :D Nieraz po 15 km można umrzeć
vanhelsing
| 20:33 piątek, 24 października 2008 | linkuj Morze... Ostatni raz byłem nad nim jakieś 8 lat temu... Fajne miejsce, ale nie na długo, bo płasko macie :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa agien