Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 2 listopada 2008 | Komentarze 5

Nie wiało i nie padało, +9C czyli można być zadowolonym z takiej pogody o tej porze roku, choć na południu niektórzy mają prawie lato. Miałem pojechać pojeździć sobie trochę po klifie, ale w połowie drogi zjechałem na plażę a potem jeszcze nieplanowane dalsze kręcenie wzdłuż Jez. Gardno. Dziś nie byłem ograniczony czasowa ale mnie głód wykurzył w stronę domu bo ze sobą miałem tylko 1 jabłko.
W drodze powrotnej sprawdzałem prędkość przelotową lisa. Mogę śmiało powiedzieć, ze cienki był, bo go doszedłem a biedak nie miał gdzie uciec bo z jednej strony wysoki jar a z drugiej płot. Nie mam licznika ale więcej niż 30 km/h to no nie biegł, królika bym tak nie doszedł łatwo choć parę razy próbowałem. Najśmieszniejsze było jak wpadł w krzaki jak bomba, tylko liście się posypały.

Kapliczka na klifie koło Dębiny

Jazda po plaży film

Rowy poza sezonem

Widoki wzdłuż Jez. Gardno
V-max 53,8
Kategoria Over 50

skibabike
| 14:22 czwartek, 6 listopada 2008 | linkuj "Rowy poza sezonem " fajnie to wygląda
MKTB
| 16:39 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj Słońca nie ma ale i tak na morze miło popatrzeć. Oj dawno nie byłem nad wielką wodą.
robin
| 22:32 niedziela, 2 listopada 2008 | linkuj Ale widoczki, niedostępne jak dla mnie. Pozdrawiam
QRT30
| 19:57 niedziela, 2 listopada 2008 | linkuj Następnym razem to Ci foty na geografie podeślę :)
vanhelsing
| 19:53 niedziela, 2 listopada 2008 | linkuj Jezioro Gardno - to jezioro przybrzeżne, położone w Słowińskim Parku Narodowym :D Właśnie się o nim uczyłem na geografię :P

Heh, ja dziś tak z kotem się bawiłem. Zobaczył mnie i zaczął spiepszać wzdłóż ścieżki, mimo, że mógł skręcić. Dogoniłem go przy 27 km/h ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iasta