Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 9 listopada 2008 | Komentarze 6

Super pogoda aż za ciepło się ubrałem. Nie miałem pomysłu na dzisiejszą jazdę bo wyskoczyłem tylko ;) w wolnej chwili od malowania pokoju. Wiało z południa więc pojechałem na północ, choć potem nie miło się wracało bo na prawdę ostro zaczęło wiać i słońce zaszło. Jechałem dziś chyba wszystkimi kolorami szlaków, gdzie mi się bardziej podobało tam jechałem. Było parę razy też na azymut bo wjeżdżałem w gęsty las i normalnie albo z mapą pewnie bym się tam pogubił.

Parę fajnych drzew było po drodze

Przy robieniu zdjęcia dotknąłem elektrycznego pastucha – nie fajne uczucie

Przy kawce pstryknąłem wielką kałuże

Dojazd na klif

Klifem – przy byłym 69 rakietowym dywizjonie ogniowym

V-max 44,2

Kategoria Over 50

Darecki
| 12:23 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj W moich okolicach znajduje sie najniższy punkt w Polandii
Yacek
| 20:11 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj Po PK Dolina Słupi miałem okazję pojeździć w ubiegłym roku, co prawda tylko jeden dzień ale zawsze m. in. Zamełowo - fajne miejsce. Fajne zdjęcia robisz!
QRT30
| 08:03 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj Nad morzem też jest fajnie ale ja częściej jeżdżę po PK Dolina Słupi i jeszcze wszystkich dróg nie przejechałem choć jeżdżę tam od lat.
robin
| 21:48 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Ja bym codziennie nad morze jeździł :-) Pozdro
mogilniak
| 21:06 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Jazkbym mieszkał w Słupsku, to chyba codzinnie do Poddąbia bym jeździł :) Fotki nawet podobne, ten klif, te buki... po prostu pięknie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epatr