Podjazdy:161 (m)
Temp.avg:-1.5
Rower:

Sobota, 22 listopada 2008 | Komentarze 4

Zima zaatakowała i nie mogłem odpuścić sobie dziś jazdy choć wcale nie miałem jej w planie. Pewnie będzie to jedna z ostatnich jazd po śniegu bo zdradzam rower i powoli przesiadam się na biegówki. Cały czas prawie po osie w śniegu i tylko niekiedy wrzucałem blat, tętno nie schodziło poniżej 170, gdzie normalnie mam około 140. Zmęczyłem się jakbym przynajmniej 60 km przejechał.

V-max 28,2 – koncentracja na maxa :D
Kategoria Winter

Djablica | 02:29 sobota, 29 listopada 2008 | linkuj u mnie nie było na czym narty postawić, więc tylko rower.
ASTON86
| 07:49 środa, 26 listopada 2008 | linkuj Coś tu jest nie tak, od kiedy to macie nad morzem takie zimy? :)
jotwu
| 20:25 poniedziałek, 24 listopada 2008 | linkuj Nie dość, że macie w swojej okolicy tyle śniegu, że faktycznie można jeździć na nartach, to do tego potrafisz wyjątkowo pięknie pokazać jego uroki na zdjęciach - a nie jest to wcale łatwe. Zdjęcie roweru, prawie biało czarne a do tego kolorowe fragmenty ramy oraz zdjęcie nad tym z rowerem są kapitalne. Moje uznanie.
skibabike
| 16:30 poniedziałek, 24 listopada 2008 | linkuj Ale u ciebie dopieprzyło , u mnie 1/3 tego , i drzewa nie ozdobione .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw