Podjazdy:702 (m)
Kalorie: 902 (kcal)
Rower:GT Tempest

Piątek, 1 maja 2009 | Komentarze 4

Z racji wyjazdu do 3miasta miałem możliwość pośmigania po TPK Świetne tereny, jak wpadłem na szlaki to nie wiedziałem którym kolorem jechać i skakałem z jednego koloru na drugu. Jechałem najpierw czerwony, potem czarnym, niebieskim, zielonym. W sumie najbardziej przypadł mi do gustu docinek zielonego, taki dość wąski z dużą ilością zakrętów. Jeżelibym dłużnej ale pojechałem ze szwagrem i go zakatowałem, ostatnie podjazdy zaliczał wszystkie z buta, w sumie jak na tak krótką trasę to było podjazdów dość dużo. Jedynie co mi się nie podobało, że po tych szalach zasuwają konno. Jednym takim dwóm babkom z grzeczności zjechałem na pobocze, a one nawet na milimetr się nie przesunęły, a mogłem bokiem przelecieć po liściach i gałęziach, tylko potem nie chciałbym nawet oglądać co by te konie wyprawiały. W TPK chyba piesze szlaki nie są dopuszczone do ruchu konnego, natomiast do rowerowego tak. Chyba coś cięty jestem na koniarzy :)

Gdzieś na czerwonym

Punkt widokowy przy jakimś pomniku, w sumie więcej pobitych flaszek tu było niż liści :)

Teraz którędy, wszytko fajnie wygląda?

Następny punk widokowy na zielonym

popcio | 21:36 niedziela, 10 maja 2009 | linkuj Spoko spoko, gwarantuje, ze nie byloby tak zle :P
QRT30
| 21:09 sobota, 9 maja 2009 | linkuj Pewnie po Twoim przeciągnięciu wyglądałbym tak jak szwagier po moim :D
popcio | 20:56 sobota, 9 maja 2009 | linkuj Trzeba bylo dac znac, a przeciagnalbym kolege przez caly rejon TPK :P
azbest87
| 09:53 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Widze ze cala majowka sie bardzo udala:)
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itree