Podjazdy:1018 (m)
Kalorie: 1986 (kcal)
Rower:GT Tempest

Sobota, 9 maja 2009 | Komentarze 8

Wycieczka na dziś przejechać cały szlak czarny "Doliną Wieprzy i Studnicy"

Do Miastka dojechałem pociągiem. Bilet na rower tylko 1 zet.

Zaraz za miastem fajne Jezioro Lednik. Ledwo wyjechałem a już zacząłem szlak gubić. Na GPS szlaku nie było na mapie tylko mały kawałek więc jechałem wg oznakowania szlaku. Był to szlak pieszy więc często z niego zbaczałem bo nie nadążałem go śledzić. Pieszy porusza się 5 km/h ja czasami jak dobry zjazd był to 50 km/h

Przejazd przez mostek na Studnicy. Było też parę przejazdów bez mostków, bardzo płytko.

Widok ze szlaku prawie jak w górach ;)

Lasy były bardzo jasne, latem będzie tu mnóstwo jagód.

Prawie jak autostrada.

Nadleśnictwo przygotowało teren do wypoczynku nad tym leśnym jeziorem. Nawet obrusy na stołach były. Wyglądało to jak nie w Polsce. Wszędzie czysto, drzewo narąbane na ognisko, pełno miejsc do siedzenia.

Dodatkowo wokół jeziora ścieżka dydaktyczna. Chyba najlepiej zagospodarowane miejsce jakie do tej pory widziałem w lasach, a po lasach praktycznie cały czas jeżdzę :)

Jezioro Obłęskie koło Kępic

Wieprza niedaleko Korzybia

Fajny singletrack wzdłuż torów

Jeszcze jedno śródleśne jezioro.

Przy pisaniu/wklejaniu zasłużyłem na łyk Baltijos i Baltas
Kategoria Over 50

QRT30
| 14:18 poniedziałek, 18 maja 2009 | linkuj Dzięki bardzo za miłe komentarze. W rzeczywistości jest jeszcze ładniej niż na zdjęciach.
Anonimowy tchórz | 10:36 poniedziałek, 18 maja 2009 | linkuj A mnie cały czas ciągnie bardziej na północ niż na południe.
pavlo | 10:26 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Jak zwykle u Ciebie ciekawa trasa i fajne zdjęcia. Pozdrawiam

skibabike
| 09:41 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj Super , super widoczki .
shem
| 15:21 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Super foty. Mostek chyba jeszcze pamięta czasy II Wojny Światowej. Pozdro
Yacek
| 12:26 niedziela, 10 maja 2009 | linkuj Zdjęcia jak zwykle pierwsza klasa! Pozdro!
Kajman
| 09:23 niedziela, 10 maja 2009 | linkuj Fajna trasa:) chyba na wakacje pojedziemy nad jeziora. Marzy mi się trochę płaskiego
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd