Podjazdy:635 (m)
Kalorie: 1606 (kcal)
Rower:GT Tempest

Wtorek, 21 lipca 2009 | Komentarze 3

Miałem rano pojeździć trochę dłużej ale zaczęło padać (miała być niby super pogoda) i poszedłem na siłownie. Dopiero wieczorem się wypogodziło i pojechałem trochę pośmigać po lasach.
Jeszcze dobrze nie wjechałem do lasu a już jakiś głąb na środek drogi w lesie z traktora zaczął gruz wysypywać. Zaczełem go objeżdżać a drugi głąb z osobówki, który wjechał tam gdzie go nie powinno być zaczął mu wtórować, że dobrze, że drogę utwardza, tylko po takim utwardzeniu jeszcze większy gnój będzie bo woda będzie tam stała. No i mnie wkurzył, zrobiłem zdjęcia i zadzwoniłem na policję.

Potem pojechałem sobie już spokojnie pośmigać po lasach, ale już nie zapuszczałęm się po krzakach. Po krzaczorach będę jeździł jak ubiorę długie spodnie. Po tym kleszczu mam obsesję, ze po mnie coś ciągle łazi i co chwila otrzepuję łydy :)

Kategoria Over 50

rammzes
| 11:19 poniedziałek, 3 sierpnia 2009 | linkuj Tych ludzi na forum porąbało.. Widać, że na rowerach nie jeżdżą, bo przez właśnie ten gruz bierze kurwica. Tak samo jak jest trasa rowerowa Krępa - Łosino: zaraz po wjeździe do lasu dziury porobiły samochody, które jadą pod samą rzekę... :/ Ludzie to jednak nie myślą i chcą wszędzie wjechać, aby najmniej się nachodzić. Policje tam wysłać i baranom mandaty! :/

Ale się wyżaliłem :D
QRT30
| 15:38 niedziela, 2 sierpnia 2009 | linkuj Hehe najlepsze komentarze są na forum GP24, że niby "drogę utwardził gruzem".
rammzes
| 09:17 czwartek, 30 lipca 2009 | linkuj Świetna robota! Sprawą nawet zainteresowało się GP24. Niech teraz dziad ponosi konsekwencje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa slnie