Podjazdy:1244 (m)
Kalorie: 2283 (kcal)
Rower:GT Tempest

Sobota, 12 września 2009 | Komentarze 9

Z kolegą pojechałem dziś nad Jez. Głebokie w Dolinie Słupi. Praktycznie cały czas lasami po szlakach turystycznych. Pogoda była bardzo fajna choć pod koniec na otwartej przestrzeni trochę wiało. Ostatnio wszystkie zaplanowane wycieczki kończą się na dziewięćdziesiątym którymś kilometrze.

Na dzień dobry takiego znalazłem, od razu poszedł do plecaka a jutro pójdzie do jajecznicy na śniadanie :)

Chwila postoju na jednej z moich ulubionych miejścówek

Widok z zielonego pieszego

Początek głębokiego

i koniec

Obiekt hydroenergetyczny na końcu jeziora

Fajnie po tej platformie się jechało, całą chodziła jakby inercji dostała.
Kategoria Over 50, Not Alone

vanhelsing
| 18:50 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Super chmury. To trzeba dokręcać te parę km, to będzie setka za każdym razem :P
rammzes
| 15:44 wtorek, 15 września 2009 | linkuj Pamiętam tylko, że Corsa miała GS 1_____ i coś tam dalej...
QRT30
| 15:03 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj rammzes Który mniej więcej rocznik tak Corsa. Zobacz czy nie masz gdzieś śladów lakieru tej Corsy na rowerze, zawsze do rzeczoznawcy można to dać.
Za grzybami się nie rozglądam same mi pod koła wskakują ;)
rammzes
| 13:21 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj Witam,
pewnie zdarzy Ci się, że jeździsz po mieście na rowerze czy tez samochodem, ewentulanie autobusem. Nieważne. Mam prośbę, jeżeli będziesz gdzieś tam przejeżdżał weź popatrz na samochody i jak zauważysz Opla Corse 4-drzwiową koloru fioletowego na słupskich blachach to jakbyś mógł spisz numery i podaj w komentarzu, czy na gadu... Dziś niby przesłuchali babkę, która była włascicielką "znalezionego przeze mnie" Opla i niby walnęła w słup.. Głupia policja uwierzyła.. :/ Najgorsze to jest to, ze nie mogą mi podać nazwisk świadków ;O

Nie mam pojęcia jak Ty jeździsz i widzisz te grzyby.. Ja się rozglądam i nic :D
shem
| 13:05 niedziela, 13 września 2009 | linkuj Chmury na fotach wyglądają bajecznie :-)
MKTB
| 08:15 niedziela, 13 września 2009 | linkuj po takiej platformie też bym się pobujał, ciekawe doświadczenie :)
QRT30
| 08:00 niedziela, 13 września 2009 | linkuj JPbikeTen obiekt to zamek wodny wprowadza wody w podziemną sztolnię i faktycznie wygląda jak miniaturka, ale ze zdjęciem nic nie kombinowałem jak vanhelsing :)
YacekCoś mało w tym roku prawdziwków.
JPbike
| 21:04 sobota, 12 września 2009 | linkuj Fajna wycieczka z odpowiednim dystansem, ilością terenu i jazdy po pływającej platformie- też takie lubię :)
A ten obiekt hydrotechniczny wygląda jak miniaturka - czyżby znowu widzę coś w rodzaju, co widać u vanhelsinga ... :D
Yacek
| 19:01 sobota, 12 września 2009 | linkuj Był grzybek u mnie, teraz jest u Ciebie!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zemob