Podjazdy:948 (m)
Kalorie: 1903 (kcal)
Rower:GT Tempest

Sobota, 31 października 2009 | Komentarze 9

Temperatura dziś była dość niska 6C, wiec postanowiłem ubrać dwie warstwy na nogi i to był mój błąd. Nie było wiatru i normalnie się gotowałem. Nie mogłem zbyt szybko jechać i musiałem pedałować cały czas równym tempem. Poz za tym drobnym szczegółem, który mi bardzo przeszkadzał dzień była bardzo udany, mogłoby być tylko więcej słońca.

Kolory w lasach są niesamowite, zdjęcia tego nie oddadzą w pełni.

skibabike
| 10:40 poniedziałek, 9 listopada 2009 | linkuj Faktycznie , w tym dniu było niesamowicie w lesie ...ah , przez przymrozek w nocy liście spadły w większości , poprostu bajka . Wszędzie jak na przedostatnim zdjęciu .
QRT30
| 15:02 poniedziałek, 2 listopada 2009 | linkuj W regionie ruscy zwinęli ponad 750 km torów. Po tych torach częściowo biegnie żółty pieszy i turystyczny śladem elektrowni wodnych, ale głąby jakieś poniszczyły oznaczenia.
rammzes
| 14:12 poniedziałek, 2 listopada 2009 | linkuj Ale ten prawdziwy szlak zwiniętych torów jest przecież z Ustki do Rowów :P A ten po starych poniemieckich stacjach kolejowych nie znajdziesz chyba na żadnej mapie i jakoś specjalnie oznakowany nie jest ;P
QRT30
| 17:58 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Zerknij tu Stolper Kreisbahn Ta linia prowadziła aż do Budowa.
rammzes
| 14:54 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj To szlak zwiniętych torów aż tutaj prowadzi?!
k4r3l
| 19:35 sobota, 31 października 2009 | linkuj pogoda taka, że nie da się dobrze ubrać. w słońcu ok, ale jak się wjedzie w zacieniony las i np. trafi się na zjazd - to brrr :) pozdro dla jesiennych kręcicieli :D
bizon77
| 17:23 sobota, 31 października 2009 | linkuj dwie warstwy na nogi hmmmm to było dziś takie moje małe marzenie :)
QRT30
| 15:51 sobota, 31 października 2009 | linkuj Przejazd przez Skotawę na szlaku zwiniętych torów. Wejdź w moje zdjęcia na Picassie to dokładnie zaznaczone jest miejsce gdzie zdjęcia było zrobione (geotagowanie)
rammzes
| 15:42 sobota, 31 października 2009 | linkuj Fakt, słońca było mało. Ciężkie chmury na niebie wisiały, na szczęście deszcz nie padał. Ja też dziś widziałem chyba wszystkie odcienie żółtego i czerwonego. Jesień to piękna pora roku.
Co to za kładka na pierwszym zdjęciu?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree