Podjazdy:513 (m)
Kalorie: 1113 (kcal)
Rower:GT Tempest

Niedziela, 6 grudnia 2009 | Komentarze 5

Ja pier... skasowało mi wpis !!!! "Zostałeś automatycznie zalogowany" #$^%$%^%&*%*(
Jeszcze raz muszę wpisać.

Pogoda gorsza niż wczoraj, mocniej wiało i do tego jeszcze padało. Dziś pojechałem zobaczyć stary cmentarz w Groß Silkow wg starej mapy
Starych niemieckich pap moich okolic jest pełno więc mam spokój z planowaniem wycieczek na parę ładnych lat.

Cmentarz znajduję ładny kawałek za wsią. Więcej info tu

Tu już sam wjazd do Żelek

To już niszczejący pałac w samych Żelkach. Coś niby przy nim się robi, ale znając życie pewnie niedługo spłonie tak jak pałac w Karżnicce a właściciel dostanie niebotyczne odszkodowanie, ale to jest tylko moja teoria spiskowa.

Za pałacem jest ładny park ale strasznie zaniedbany.

Według mapy kiedyś to była główniejsza droga ale teraz odchodzi w zapomnienie.

Tu już dalsza jej leśna cześć.

Tu już wymiękłem choć do następnego celu miałem parę kilometrów. Zaczęło padać, w oddali było słychać burze, nie uśmiechało mi się targać roweru na garbie więc zawróciłem w stronę domu tempem już treningowym a nie wycieczkowym.

QRT30
| 15:40 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj azbest87,robin przeważnie zapisuję wcześnie, ale wczoraj piłem piwko i za bardzo się rozluźniłem
Yacekfakt, nie ma to jak teren, cisza spokój, na szosę to mogę sobie na trening wyskoczyć
rammzes Złapał mnie w pobliżu Mielna, dlatego dalej już tam nie jechałem choć miałem taki plan
rammzes
| 19:53 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj "... wycieczki na parę ładnych lat" ;D Dobra sprawa ten GPS...
Złapał Cię deszcz? W mieście nic nie padało, tylko przez jakieś 5 minut lekko pomrzawiło...
robin
| 19:22 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj Pamiętaj o takich automatycznych operacjach ctrl+a i ctrl+c :)
Yacek
| 18:13 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj I jak zwykle kapitalne zdjęcia! I jeszcze te wertepy. To jest to!!
Pozdro!
azbest87
| 16:12 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj Ja się już nauczyłem że zanim dodam wpis to wszystko kopiuje;) bo już kilka razy mi skasowało.. albo łatwiej gdy chcesz dodać wpis to wcześniej otworzyć bikestats na nowej karcie- wtedy cie zaloguje i jak się dodaje po tym wpis to nie musi ci logować:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziech