Podjazdy: 88 (m)
Kalorie: 763 (kcal)
Rower:GT Tempest

Sobota, 2 stycznia 2010 | Komentarze 4

Szybki kontakt z esc0bar'em i jesteśmy już na rowerach. Jak tylko zaczęliśmy jechać zaczął od razu padać śnieg, ale było przyjemnie o tye o ile można powiedzieć, ze jazda w śniegu przy -3C to przyjemność :D Pojechaliśmy do Swołowa
Tam chwila na łyk herbaty i parę fot

Mając dośc asfaltu potsanowiliśmy sprawdzić jak jest w lasach, trochę śniegu popadało wiec może przykryło lód.
Nic z tego, pod drobną warstwą śniegu masakryczny lód. Esc0bar dwie gleby ja na szczęście żadnej, lecz miałem parę okazji. 6,8 km jechaliśmy ponad 45 min.

Przed samym domem w lasku niezła akcja kolesie golfa palą :D
Kategoria Not Alone, Winter

Yacek
| 16:47 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj Swołowa - "stolica" krainy w kratę. Żeby tylko nie te kocie łby!Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
QRT30
| 16:55 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj kundello21 niby ciuchy czarne ale w nocy świecę się jak "psu jajca" :)
rammzes raczej nie, to żury jakieś, plastyki spala a resztę na złom oddadzą za dwa bełta :D
kundello21
| 16:31 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Oni golfa light tuningują! :P

Niezła świetlówka na szyi hehehe
rammzes
| 16:30 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Ten golf stał długo przy tym domku jak wjeżdżasz w las za pętlą na Dmowskiego. Pajace pewnie wrzucą go do stawku, gdzie wyciągnąć można całkiem ładne liny.. ;/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yslap