Podjazdy: (m)
Rower:

Środa, 2 maja 2007 | Komentarze 0

Czołpino – Łeba – Żarnowska – Gać – Izbica – Kluki

Chyba mam pecha do „czerwonego szlaku” do Łeby.
Wczoraj z Rowów nie mogłem znaleźć a dziś na dzień dobry przełaj z rowerem przez wydmy na samym początku. Myślałem, że wymięknę na tych wydmach. Poszedłem na rower a tu ciągle z buta i jeszcze tony piachu wsypywały mi się przez otwory w blokach i nigdzie nie było oznaczenia szlaku . Jak już kasują za wjazd (dziś miałem promocję bo za rower nie skasowali) do "Słowińskiego Parku Narodowego" to chociaż niech oznaczają częściej szlak.

Wszędzie piach, co to Sahara ma być?

Chyba tak szedłem ze 3 km i miałem dosyć czerwonego szlaku, wiec jak się nadarzyła okazja to odbiłem w lepszą drogę.

Daleko tak sobie nie pojechałem max. ze 2 km.

Dojechałem i potem trochę doszedłem drogą do plaży, a tu normalnie raj piach mokry i twardy, szeroko nawet kolarką dało by się pojechać ;) Tak aż do samej Łeby, prędkość przelotowa od 25 do 35 km/h, lepiej niż po asfalcie.

Z Łeby pojechałem kawałek asfaltem do Żarnowskiej (w sezonie ten odcinek polecam tylko dla kamikaze albo samobójców) i wjechałem znowu do Parku. Bardzo fajna droga aż do samych Kluk, która jest częścią międzynarodowego szlaku rowerowego ”międzynarodowego szlaku rowerowego R10”

Chyba musze utworzyć nową kategorię "Almost 50" bo ostatni ciągle mi brakuję paru km do 50 :D