Podjazdy:137 (m)
Kalorie: 1288 (kcal)
Rower:GT Tempest

Niedziela, 28 lutego 2010 | Komentarze 3

Dziś znacznie lepiej dobrałem trasę pod względem suchości, w sumie było mokro tylko przy w mieście. Pogoda bardzo fajna tylko wiatr mógłby być mniejszy, bo jak zawiał boczny to aż mnie przechylało. Pojechałęm na północ i miałem niedaleko do morza ale pojechałem po Krainie w kratę

Na poboczu jeszcze pełno śniegu

A na polach niezłe roztopy

Opuszczona chata w
Starkowie

To już chaty w Swołowie

Yacek
| 17:21 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Gruszek chyba nie miał. Ale jak pojeździsz po okolicy to kto wie!
QRT30
| 17:03 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Jak czereśnie ma to już go lubię a jak będzie miał jeszcze gruszki to będzie moim kumplem ;)
Dość rzadko w te rejony jeżdżę bo przeważnie unikam asfaltu, ale ostatnio tylko po asfalcie idzie jeździć.
Yacek
| 15:45 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Chyba już kiedyś wspominałem na Twoim blogu że odwiedzałem tamte tereny parę lat temu. Byłem też w tych dwóch miejscowościach, o których wspominasz. Są ciekawe. Wybierz się tam na przełomie czerwca i lipca - przy tablicy informacyjnej o Starkowie mieszka fajny gość, u którego mogłem do woli nazrywać sobie czereśni (ma niewielki sad), pogadać też lubi, herbatką poczęstuje. Polecam, zajrzyj kiedyś do niego.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe