Podjazdy: (m)
Rower:GT Tempest

Poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | Komentarze 3

Szybko z rana wypad po lasach, póki pogoda jeszcze w miarę znośna jest. W nocy padało więc pojechałem na GT.

Krajobraz bardziej pasuje na jesień niż wiosnę.

Leśne drogi są lepsze niż asfalt po zimie.

Leśne stawy, chyba pozostałości po starych młynach.

Ale o co chodzzii :)

Yacek
| 16:34 środa, 7 kwietnia 2010 | linkuj Wałówę to niezłą ze sobą zabierasz! A tereny prześliczne. Nad jeziorami Dołgie Małe i Wielkie kiedyś odpoczywałem jadąc do Kluk - pusto było i cicho. Rowokół też zaliczyłem na rowerze z wyjątkiem ostatniego podejścia (tam się wjechać nie dało) ale cóż z tego jak wieża była nieczynna. Jak wjeżdżałem babka była na dole na obiedzie a jak zjeżdżałem to wracała. Tylko ze wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem.
Pozdro!
azbest87
| 07:04 środa, 7 kwietnia 2010 | linkuj Fajne miejsce na pierwszym zdjęciu:)
robin
| 17:02 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj Ta rano było jeszcze w porządku a teraz już leje, a podobno kto rano wstaje .... :) Pozdrawiam Świątecznie

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ywala