Podjazdy:515 (m)
Kalorie: 1873 (kcal)
Rower:Iron Horse

Niedziela, 11 kwietnia 2010 | Komentarze 3

Dość długo czekałem na fajną pogodę bo ICM zapowiadał o 11:00 rozpogodzenie a niestety przyszło około 13:00. Żeby nie było tak piękne to wyż przyniósł oprócz słońca oraz obniżenia wilgotności tez silny wiatr i zimny front, ale lepsze to niż pochmurne niebo z pełną wilgotnością bez wiatru. Nie wiedziałem jak się znowu ubrać, na oko wyglądało ciepło ale to było złudne. Za stary jestem żeby nabrać się na ładne słonce i wybrałem ciepły windstopper i czapkę. W sumie z całej jazdy to było mi tylko ponad godzinę ciepło a pod koniec jazdy to nawet zimno. Dziś upatrzyłem sobie na cel wycieczki jezioro "Czarna woda" i głaz narzutowy "Smocze jajo" w PK Dolinie Słupi.

Rzut oka na Dolinie Słupi

Na kładce przy żółtym szlaku

Zbiornik Konardowo

Żółtym dojechałem do Świelubia a tam sielski klimat

Tu już nad "Czarną wodą" objechałem prawie całe singletrackiem wokoło

W lesie było aż fioletowo od kwiatów

To już wspomniane wcześniej "Smocze jajo".

Głaz jest wpisany jako pomnik przyrody.

Opuszczona chata. W czasach swojej świetności pewnie była niezła. Ciosane głazy i czerwona cegła, niby bardzo wytrzymałe ale jednak czas dał radę albo ludzie