Podjazdy:232 (m)
Kalorie: 1388 (kcal)
Rower:Iron Horse

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | Komentarze 3

Wyjechałem niby na mały kawałek ale dziś mi się tak dobrze jeździło, że nie mogłem się zatrzymać. Na początek nakręciłem się singletrackiem wśród zawilców. Od tego moment banan z paszczy mi nie schodził.

Nawet jak zapędziłem się zjazdem i pogubiłem się na chwilę na polach

Potem pojechałem trochę żółtym szlakiem na północ.

Na koniec polami i lasami do domu. Zatrzymałem sie na wzniesieniu a na nim aż dziwnie bo nie wiało, a ptaki wyły jak szalone

Chyba tak fajnie mi się jeździło bo w końcu ciepło 20C i pozbyłem się zimowych ciuchów.
Kategoria Over 50

k4r3l
| 06:37 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj takie klimaty jak na 3cim zdjęciu są świetne. niby wiosna, a w lesie jesień:D
De5troy3r
| 19:39 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj To jest to co lubi każdy bajker...pozbycie się zimowego image'u, piękna zieleń i przestrzeń :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
vanhelsing
| 19:39 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Ale teraz się ładnie w lasach robi. Aż się będę musiał gdzieś na Jurę przejechać :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw