Podjazdy:307 (m)
Kalorie: 1339 (kcal)
Rower:Iron Horse

Niedziela, 23 maja 2010 | Komentarze 4

Pojechałem się trochę pokręcić po lasach ale jakoś bez celu więc jechałem tam gdzie mi się bardziej droga podobała. W sumie wyszła fajna nieplanowana wycieczka. W okolicach miasta pogoda w porównaniu do wczorajszej w sumie nieciekawa ale parę kilometrów za była już super. Polami i lasami przebiłem się do Skarszewa Górnego

Pałac w Skarszewie Górnym dziś

i kiedyś.
Potem kawałek z Dębnicy Kaszubskiej do Warblewa szlakiem "Pierścień Gryfitów"

Tu już w Warblewie

Potem już w kierunku Słupska starą brukowaną drogą, nawet na fullu nieźle telepało na niej

W Wierszynie znalazłem fajny singletrack w lesie ale niestety skończył się na podmokłych polach i musiałem zawrócić. Tam wbiłem się na budowaną obwodnicę i dojechałem w okolice Krępy. Tam znowu wbiłem się w las i poluzowała mi się przednia przerzutka musiałem przy niej trochę pogrzebać praktycznie niedaleko domu.
Kategoria Over 50

stasimon | 14:44 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Jak zawsze świetna wyprawa.
Chętnie bym się przejechał tą brukowaną drogą :D

Pozdrawiam
QRT30
| 19:31 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Pewnie, że zamieszkałe. Wszystkie pałace w okolicy są zamieszkałe w większości przez posiadaczy golfów III i miłośników anten satelitarnych. Ten to i tak ma mało anten :D Kiedyś były tu folwarki, potem PGR a teraz kapitalizm, z tym że porozdawali pałace jako mieszkania socjalne byłym pracownikom PGR-ów. Właściciele się pewnie w grobach przewracają co "lud" :) wyprawia na ich włościach. Kiedyś by batem dostał po garbie a teraz bata na nich nie ma.
Anonimowa karla76 | 18:34 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj ten palac zamieszkany jest przez kogoś?nie ma kasy na odrestaurowanie?Piękny był!!
JPbike
| 20:20 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Tak jak piszesz - fajna wycieczka, krajobrazy, stare budynki, brukowane drogi - klimaty podobne do moich i tych dalej na zachód :)
Pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma