Podjazdy:170 (m)
HR avg:143 ( 72%)
Rower:GT Tempest

Niedziela, 28 listopada 2010 | Komentarze 6

Śniegu trochę popadało ale mogłoby jeszcze trochę przymrozić bo jeszcze nie wszystkie kałuże są pozamarzanie i jest trochę błota. W lasach śnieg tak wygłusza wszytko, że słyszałem bicie własnego serca. W połowie drogi musiałem wyskrobywać lód z kasety bo mi między koronkami się zrobił i łańcuch skakał.

Pojechałem też zobaczyć czy na polach śnieg nadaje się już na biegówki, ale jest za mokry i ziemia nie jest jeszcze zmarznięta.

Kategoria Winter

sikor4fun-remove
| 21:15 wtorek, 30 listopada 2010 | linkuj Prawdziwa zima :D Fajnie wygląda cały napęd w śniegu :P, ale potem jak to się zlepi i ulepi to czasem przeskakuje ;/ baa :P Zdjęcia super :]. Pozdrawiam.
tymooteusz
| 12:01 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Im bliżej morza [wielkiej wody] tym więcej śniegu.
Spójrzcie na Bornholm > www.bornholm.tv
azbest87
| 19:43 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Pięknie chociaż nienawidzę śniegu;)
Pozdro!
rammzes
| 16:09 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Ale śniegu napadało! Super zdjęcia!
sargath
| 14:52 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj świetne zdjęcia, w Szczecinie wogóle nie ma śniegu a w sumie niedaleko :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa calez