Podjazdy:159 (m)
HR avg:162 ( 82%)
Rower:GT Tempest

Sobota, 18 grudnia 2010 | Komentarze 5

Od ponad tygodnia coś mnie szarpało ze zdrowiem, bolało mnie gardło, ostro mi oczy spuchły, ogólnie rozbity ale bez temperatury. Myślałem, że złapałem jakąś infekcje ale za długo się ciągnie i nie ma temperatury, prawdopodobnie alergia bo w tamtym roku o tej samej porze to samo miałem, byłem na 2 tygodnie wyłączony ze wszelkiej aktywności. Od dwóch dni biorę leki na alergie i postanowiłem sprawdzić czy to alergia czy choróbsko, idąc na rower. Jak choróbsko to się dobiję, jak alergia to na świeżym powietrzu przejdzie.
Po ostatnim wyjeździe zmarzłem w nogi i kupiłem sobie prawdziwe zimowe SPD'y (Northwave Celcius Artic). W Polsce nie widziałem tego modelu a cena zwykłego Cecius'a zaporowa. Dość dobrze się sprawdziły bo pojechałem tylko w nich, bez ochraniaczy i jednej parze skarpetek zimowych (takie fajne trekingowe z Lidla) i przy -9C było nawet znośnie, pierwszy raz zmarzłem bardziej w dłonie niż nogi. Jechało się strasznie ciężko, jakoś śnieg stawiał dziś bardzo mocno opory co widać nawet po średnim pulsie, latem zasuwając ostro nawet takiego nie mam. Jak zdjąłem maskę, żeby się napić to zamarzła na kość w 1 minutę.
W lasach super zima.

Kategoria Winter

QRT30 | 07:59 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj gaska To jest dłuższa zabawa. Przy mapach są dwa pliki jeden z mapą, drugi kalibracyjny do gps'a. Trzeba mieć program (np. GlobalMapper), który skalibruje współrzędne i zapisać je w formacie kmz i wgrać do odbiornika lub karty pamięci (pełno obwarowań jest co do do wielkości kafelek i wielkości) do katalogu Custom Mapsa. Tak mapę tylko jedną można obsługiwać, nie da rady paru wgrać. Podaj numer mapy to może jak będę miał chwile czasu to Ci skalibruje (ale nie obiecuje) i wyśle. Te mapy są bardziej dokładne niż współczesne.

btw. ze zdrowiem już ok. to jednak cholerna alergia. W sumie chyba lepsze byłoby przeziębienie bo odchowałbym a tak za rok na bank to samo będę miał, ale jeszcze na początku czerwca i na koniec sierpnia.
QRT30
| 14:25 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj w CRC
tymooteusz
| 13:00 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj W którym zagramanicznym sklepie robisz najczęściej zakupy ?

pozdr.
t.
Yacek
| 17:24 sobota, 18 grudnia 2010 | linkuj Wracaj szybko do zdrowia, chociaż ... u mnie też coś jest nie tak. Mam tylko kaszel i żadnych innych objawów. Cholera wie co się przyplątało. Postanowiłem biegać. Albo przejdzie albo dopadnie mnie na dobre.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi