Podjazdy:118 (m)
HR avg:145 ( 73%)
Rower:GT Tempest

Wtorek, 21 grudnia 2010 | Komentarze 5

Zastanawiałem się czy dziś iść na biegówki czy na rower. Wybrałem rower, ale potem tego żałowałem. Po wczorajszym opadach śniegu warunki pod biegówki były idealne czego nie można powiedzieć o rowerze. Okropnie koło mi buksowało i zapadało się w miękkim śniegu. Tylko przy bardzo szybkiej jeździe ponad 25 km/h nie było tego efektu, ale ciągnęło to tyle energii i mogłem jechać tylko nielicznymi sprintami. Dawno tak marnej średniej nie miałem.

W lasach znajdzie się zawsze jakiś idiota co postanawia jeździć blachosmrodem. Przez długi kawałek czasu ciągnął się za mną, bo nie miałem ochoty i możliwości jak go przepuścić bez zatrzymywania.

Poza tym w lkasach było świetnie

Kategoria Winter

QRT30
| 13:44 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj sargath właśnie biegówki to teraz podsatwa. Powyżej 30 cm śniegu są bardziej odpowiednie niż rower.
sargath
| 20:23 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj rowerek to podstawa :), olej biegówki :)
RoboD
| 14:07 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj Fajna pogoda :-) Ja jeszcze słońca nie miałem w grudniu :-(
kkkrajek18-remov
| 20:46 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj ostatnie zdjęcie bardzo fajne :) zachęca do wyjście do lasu :)
causeilovemybike
| 20:15 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj blachosmród, haha! Świetne określenie;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nicop