Podjazdy:111 (m)
HR avg:153 ( 78%)
Rower:GT Tempest

Niedziela, 26 grudnia 2010 | Komentarze 6

Rano poszedłem na łyżwy a potem zastanawiałem się czy iść na narty czy na rower. Śnieg był stary i zmarznięty wiec wyszło, że lepiej będzie na rowerze. No i się nie myliłem, można było ostro zasuwać. Prawie ta sama trasa co ostatnio ale jazda zupełnie inna, zero kopanina się w śniegu. Prze wjazdem do lasu wyprzedzałem kulig po samym lodzie, dopóki przyspieszałem to było super, ale jak się rozpędziłem do ponad 30 km/h to zacząłem kombinować jakby tu zwolnić, bo zaczynało mi się robić gorąco jak pomyślałem po jakiej szklance zasuwam. Wracałem przez miasto, na chodnikach sporo błota pośniegowego, gorzej się po nim jedzie niż po piachu. Zimowa jazda ma jeden poważny minus, za każdym razem muszę ściągać i czyścic łańcuch.
Kategoria Winter

QRT30
| 17:29 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj to jest najprostszy dojazd z BPL 5,5 km do lasu, praktycznie bez jazdy ulicą
rammzes
| 16:20 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Ja tam się cieszę, że mam jakieś semi-slicki. Nie mógłbym zapierdzielać szybko przy takich widokach... A tak mam szansę zachwycać się widokami....
W Kobylnicy jak uciekasz? Kiedyś miałem jedną dojazdówkę tuż przy Słupi do lasu, ale potem wjechały maszyny i ścieżki ni ma. Zarzuć trakiem jak możesz.
QRT30
| 14:56 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj rammzes W sumie najciężej to jest w mieście, cholerne błoto pośniegowe i sól.
To jest droga z Kobylnicy wjazd do lasu przy nowej autostradzie, a potem żółtym szlakiem w kierunku Lubunia. W sumie asfalt z Lubunia do Żelkówka też jest super bo cały zasypany twardym śniegiem i nie sypią solą. Teraz na kolcowanych oponach śmigam prawie jak latem (nawet średnia dużo nie spada) ale na zwykłych oponach nawet mocno terenowych nie było by tak róźowo.
rammzes
| 13:53 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Ciężko dojechać jest do tego lasu... Po którym śmigasz?
Yacek
| 15:59 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj A jakbyś poszedł na biegówki to problem czyszczenia odpada! Pozdro i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
sargath
| 15:16 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj fakt z tym czyszczeniem łańcucha mam to samo, oprócz tego przerzutki, korba i kaseta do mycia - byle do wiosny :) pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odalu