Podjazdy: (m)
Rower:

Wtorek, 28 sierpnia 2007 | Komentarze 2

Wiało dziś niemiłosiernie. Zaplanowałem wyjazd do Miastka bo miał być wiatr w plecy :)
Jak tylko wjechałem na szlak zielony to się tak pogubiłem, że po jakiś polach i mokradłach musiałem zasuwać. W życiu tylu pająków i pajęczyn kierownicą nie ściągnąłem jak dziś. Umordowałem się na tym odcinku jak dziki. Drugi raz zgubiłem szlak w okolicy Lasek, ale znalazłem taką fajną drogę przeciwpożarową, tak że zmieniłem plany i jechałem przed siebie. Dojechałem w okolice Trzebielina i cała droga powrotna była pod już wiatr. W jeden miejscowości zapytałem się kobiety która kazała mi jechać prosto i dalej pod „piaskową górkę”. Rozbawiła mnie strasznie tą „piaskową górką” ale jak zacząłem pod nią wjeżdżać to wcale do śmiechu mi nie było. Piach okrutny, koła się kopały, nie szło jechać. Z 10 metrów nawet z buta zapodałem. Koło domu już mnie zaczął łapać głód, bo wyjechałem tylko na małym śniadanku, a ze sobą miałem tylko słodką bułkę.

Szlak zielony poniżej Barnowca w kierunku na Miastko

W pobliżu Nadl. Trzebielino fajna miejscówka na grilla – bardzo zadbany teren.

Uciekałem spory kawał przed tą chmurą, nawet nieźle z niej padało, ale całe szczęście jechałem na jej skraju.

Jez. Konradowo

Słupsk – Kobylnica – Lubuń – Żelkówko - Wierszyno – Barnowo – Barnowiec – Laski – Nadl. Trzebielino – Poborowo – Kołczygłówki – Kołczygłowy – Radusz – Świerlubie – Krzynia - Ðebnica Kaszubska – Skarszów Dolny – Lubuń – Kobylnica – Słupsk