Podjazdy: (m)
Rower:

Wtorek, 2 października 2007 | Komentarze 6

Dużo asfaltu dziś wyszło ale przez to, że się pogubiłem w lesie i nie w ta przesiekę skręciłem co trzeba. Potem miałem do wyboru jechać spory kawałem tą samą trasą w lesie albo się cofnąc kawałem asfaltem i pojechać starą poligonową brukówką między moczarami. Tak mnie na niej wytelepało, że aż mnie przedramiona zaczęły swędzieć od wstrząsów. Gdzieś koło Swołowa jechałem spory kawałek za traktorem. Jechał non stop 45 km/h, kurcze co za traktory ci Holendrzy robią, ale jak wjechał w spory piach to aż mnie odrzuciło od tego tumanu kurzu. Na koniec 8 km lasem do miasta ale już było ciemno i dostałem takiego przyspieszenia, że jechałem szybciej niż asfaltem.

Słupsk – Bierkowo - Bruskowo Wielkie – Gałęzionowo – Charnowo – Niestkowo - Charnowo – L.Pęplino – Krężołki - Swołowo – Gać – Redęcin – Zębowo – Słupsk
V-max 48,8

Mlynarz
| 22:33 środa, 17 października 2007 | linkuj Tak, jak Azbest uważam, że pierwszy rządek fotek jest cool - taki kolorowy :D

Ale najładniejsza jest pierwsza! Czyli zgadzam się z Czesiem również :P

A, no i... tak jak Flash jestem przekonany, że masz co świętować! :D

hehe ale zgodny jestem :D:D:D

No cóż... z Tobą również się zgadzam... Flash w maju dał czadu :D

Pozdrawiam!
QRT30
| 21:12 środa, 3 października 2007 | linkuj Przy Twoich majowych km to moje są drobne :D ale lepsze takie niż wcale
flash | 21:00 środa, 3 października 2007 | linkuj 4 tysiące, jest co świętować ;)
czesiek
| 09:08 środa, 3 października 2007 | linkuj Pierwsza fotka - a raczej to co na niej - zdecydowanie najładniejsza.
Pozdrawiam - Czesiek
QRT30
| 22:51 wtorek, 2 października 2007 | linkuj Dzięki. Dziś na niebie był niezły kalejdoskop.
azbest87
| 21:09 wtorek, 2 października 2007 | linkuj Pierwszy rząd zdjęć mi się podoba- fajne te chmury:))
Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yidre