Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 13 października 2007 | Komentarze 6

Mała przejażdżka po chorobie najpierw na Paradę Rowerową podpisać się pod projektem uchwały rowerowej

a później na chwilę do lasu. Tu już fajne słoneczko i nie padało i nie wiało.

Mlynarz
| 10:30 czwartek, 18 października 2007 | linkuj No ciekawe, czy te ścieżki będą lepsze od wrocławskich...
Mam nadzieję, że tak, bo jeśli mają być takie same, jak u nas to... lepiej daruj sobie rolki :P
No chyba, że nie boisz się kalectwa...

Pozdrawiam!
QRT30
| 08:10 czwartek, 18 października 2007 | linkuj Będą budować ścieżki rowerowe w całym mieście i to jeszcze w większości asfaltowe !!! W sumie to ja rzadko jeżdżę po mieście, bo przeważnie od razu wbijam sie w las, ale na rolki będą jak znalazł.
Mlynarz
| 22:36 środa, 17 października 2007 | linkuj A co to za uchwała?!
esc0bar | 07:26 środa, 17 października 2007 | linkuj qrt30 widzialem twoje zdjecie w Glosie Pomorza! Pzdr!
Galen
| 19:47 sobota, 13 października 2007 | linkuj Parady rowerowe to super klimat i mozliwosc spotkania nowych ludzi. Fajne fotki. Pozdrawiam!
azbest87
| 18:27 sobota, 13 października 2007 | linkuj U mnie tez troche sloneczka bylo, ale jeszcze zimniej niz wczoraj:///
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ystki