Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 11 listopada 2007 | Komentarze 6

Czekałem do południa aż pogoda się poprawi i przestanie padać śnieg z deszczem. Postanowiłem pojechać nad morze nową trasą przez las z Machowinka zach. do Wytwona i dalej nad morze.
A w lesie niespodzianka to coś poprawiało przeciwpożarówkę.

Droga zryta na maxa ciężarówek ze żużlem chyba cała kupa przejechała tędy. Czułem się jak na parokilometrowym placu budowy tylko w lesie. Dawno nie pamiętam, żebym był tak ubłocony. Umordowałem się jak dziki w tym błocie i na dodatek się pogubiłem.
Wyskoczyłem około 15 km od Ustki więc postanowiłem tam pojechać .

Nad samo morze już mi się nie chciało jechałem pasem nadbrzeżnym po „Szlaku zwiniętych torów”

Ostatnie 15 km już jechałem w ciemnościach i zaczęło się robić zimnawo.

V-max 46,4
Kategoria Over 50

skibabike
| 10:34 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj SMOK oj masz 100 %-ową rację , popieram
| 10:32 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj E tam poprawiło , pewnie spieprzyło
Mlynarz
| 04:38 czwartek, 15 listopada 2007 | linkuj Łeeeeeeeeeeeee, a już się napaliłem na jakąś fotkę morza! :D
Zamiast tego mam... spychacza :P
SMOK
| 16:02 wtorek, 13 listopada 2007 | linkuj takie niespodzianki na drodze sa najgorsze - jade sobie znana mi droga i spodziewam sie takiej i siakiej dobrej lub mniej dobrej drogi, ale jak zastaje cos co nie da sie prawie jechac normalnie tylko sie dusi z pulsem 180 i jedzie 15km/h to zwyczajnie czlowieka szlak trafia :(
Galen
| 22:51 niedziela, 11 listopada 2007 | linkuj Ten spychol, to do muzeum, a nie do roboty :]
benasek
| 21:19 niedziela, 11 listopada 2007 | linkuj W takiej sytuacji nie pozostalo Ci nic innego jak zalozenie na kola gasiennic... no tak ale kto by zabieral takie rzeczy na wycieczke. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot