Podjazdy: (m)
Rower:

Piątek, 4 stycznia 2008 | Komentarze 9

Słonecznie, mroźno -7ºC i gdyby nie ostry wiatr to było by super. Wiało jeszcze gorzej niż wczoraj. Do 2 godz. jeszcze się przyjemnie jeździ potem już nie tak.
Przynajmniej rower po 3 dniach jazdy czyściutki, jedna z niewielu zalet mrozu.
Objechałem tereny wokół miasta.

Mrozów nie zniósł przedni błotnik. Chyba z mrozu wypadło mocowanie od rury sterowej, obkurczył się materiał? Niestety przejechałem po nim i pękł, ale nie śmieciłem w lesie więc zamiast bidonu pojechał do najbliższego śmietnika we wsi (5 km).

Na koniec pojechałem przez miasto. Tu się wyłożyłem w listopadzie:

Już się nie będą ma mokrej kostce obłoconymi oponami składał do zakrętu. Jak było sucho to można było ostro tam wjechać, ale to nie teren, że opony się wgryzają podłoże. Tu albo się trzymają albo się leży.
V-max 38,7
Kategoria Over 50

flash
| 21:03 niedziela, 6 stycznia 2008 | linkuj Zimą to bez różnicy, bo zamarznięte :P
Galen
| 09:59 niedziela, 6 stycznia 2008 | linkuj flash ja bym sie tak nie poswiecal. Czesto takie trawniczki bywaja pozadnie "zaminowane" :]
flash
| 09:28 niedziela, 6 stycznia 2008 | linkuj Zamiast ryzykownych zakrętów wytrącających prędkość (ratować średnią!), ja bym walił między drzewami ;)
Galen
| 21:48 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj Ladne widczki. Bardzo pochwalam postawe z blotnikiem. Nie nawidze smiecacych ludzi. Strasznie mi dziala na nerf jak widze sterte smieci wywalona gdzies w lesie.
Pozdrawiam!
QRT30
| 18:56 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj Booo powinienem zrobić zdjęcie całego tego odcinka ścieżki bo te zdjęcie nie oddaje geniuszu "inżyniera" który to projektował. To jest taka jakby zatoczka z prostą około 30 m., na początku jest taki sam zakręt ale w prawo :D

azbest87 moja korba też czeka na montaż, dostałem nową na gwarancji a tylko łożyska musiałem kupić. Nie chciałem na zimę zakładać ale jakby było cały czas jak teraz to bez problemu mógłbym założyć. W życiu taki czysty nie przyjeżdżałem jak przez ostatnie dni, zero błota i kurzu. Ale niestety ocieplenie idzie i będzie pełno błota.
azbest87
| 17:38 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj A mój GT-ek;D na razie stoi w piwnicy rozłożony i czeka na nową korbę:) Musi jeszcze poczekać gdzieś tak z tydzień... ;P
Pozdro!
Boo | 15:51 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj Oj, chciałbym Cro-Mo-wą ramę - a tu całe życie na aluminium :)
Ten "łagodny" zakręt to jedno z tych genialnych rozwiązań drogowych za które na całym świecie się Polaków podziwia :D
QRT30
| 15:29 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj Dobre Cr-Mo to podstawa jakbym kupował następnego hartraila to byłoby to Cr-Mo, ale od dawna marzy mi się full. Dawno bym już go miał gdyby moje GT nie leżało mi idealnie, choć to rama 16" i przy innej marce na pewno byłby za mały. Ale stare GT ma jakąś zawyżoną numeracje, nie wiem jak nowe, bo teraz mają tylko rozmiary S,M,L itd.
Robert
| 15:20 piątek, 4 stycznia 2008 | linkuj Hm, widzę, że masz taki fajowy sprzęcik. Mój znajomy też taki ma, dokładnie ta sama kolorystyka. Strasznie mi się on podoba. Sam mam GT, jednak jeszcze starsze, i to jeszcze z ramą Cr-Mo. Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzaja