Podjazdy:285 (m)
HR avg:140 ( 71%)
Rower:GT Tempest

Sobota, 12 listopada 2011 | Komentarze 5

Wyjechałem sam ale zaraz po wyruszeniu dzwoni yao, że jednak jedzie ze mną. Ustawiliśmy się w lesie, ale tak się przez telefon dogadaliśmy co do miejsca, że czekałem 45 min. :D W międzyczasie to zacząłem focić rower i się rozgrzewać bo było 0C.

W drodze do Słowińskiego Parku strzeliłem fotę Jeziora Gardna

Pogoda jak dla mnie była idealna słońce, sucho zero wiatru ale kumpele chyba nie podzielają pewnie tej opinii bo było dość zimno i to zimno szybko wysysa z nich energię.
Chwilowy postój zaplanowałem nad Jeziorem Dołgie Małe.

Szron był kilkucentymetrowy ale o dziwo jezior nie zamarzło

Z postoju kierujemy się wzdłuż jeziora Gardna do Rowów i tam się rozstajemy bo yao jest już wypstrykany z sił a dalej jest klif który dużo pochłania energii. Dalej jadę sam i jak zwykle zatrzymuję się na mojej ulubionej miejscówce na klifie

Droga na klifie jest cała zasypana liśćmi tak, że miejscami nawet nie wiem któreðy jadę ale daje to tyle fun'u, że nawet nie zatrzymuję się żeby zrobić zdjęcie.
Kategoria Not Alone, Over 50

Niewe
| 12:22 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj Ale rewelacyjne widoki na fotkach. Fotki też ok ;)
QRT30
| 18:27 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Przymierzałem sobie czy bagażnik na sztycę bedzie pasował razem z błotnikiem. Mam dość plecaka jak jest zimno bo mam całe plecy spocone, jak jest ciepło to nie problem ale jak zimno to jest nieprzyjemnie.
KrisMarines
| 15:33 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Ten błotnik nie obija ci o oponę jak jedziesz po wybojach? Na zdjęciu wydaje się zawieszony strasznie nisko nad oponą.
QRT30
| 16:44 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Mi tylko nie pasuje od 10 do 14 bo na to ciuchów odpowiednich nie mam :D ale 30C to jest to co najbardziej lubię
rammzes
| 16:41 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Hoho, przez te 45minut to można było 3 razy zamarznąć.
Najpierw mówisz, że lubisz jazdę gdy temperatura ma 30 stopni, a teraz się okazuje się, że 0 też Ci odpowiada!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa inien