Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 12 stycznia 2008 | Komentarze 8

Ponad 60 km na hamulcu, ale zanim się kapnąłem to przejechałem 40 km. Prawdopodobnie tłoczek się zasyfił i nie odbija. Pojechałem dziś do Rowów żeby pojeździć sobie po klifie, ale po paru kilometrach postanowiłem pojechać plażą. I to był błąd. Piasek wyglądał, że będzie twardy i będzie się dobrze jechało ale był miękki i się okropnie kopałem. Naszarpałem się jak głupi przez parę kilometrów bo jak zlazłem z klifu to nie było potem możliwości żeby wejść z powrotem. Dopiero w Podąbiu się wgramoliłem po schodach z rowerem na klif.

Lasy po drodze mieszany, bukowy, brzozowy były jeszcze inne ale nie chciało mi się fotek robić :)

Czyżby w Słowińskim PN zwijali mosty na zimę?

A tu już Rowy zimą, oprócz amatorów wędkowania to pustki. W sumie nawet fajnie bo w sezonie to przejeżdżam bokiem a teraz mogłem sobie spokojnie się pobujać.

film - Rowy zima

I jak tu się wgramolić do góry?

V-max 45,0
Kategoria Over 50

flash
| 21:48 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Nie no... super warunki :)
Ja też jechałem dziś na hamulcu, ale tylko przez 2 km :)
djk71
| 21:27 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Tak jeszcze nie jechałem. Widać wszystko przede mną ;)
azbest87
| 20:08 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj To mam nadzieję że z Pomorza przyjdzie i do mnie wiosna i zabierze ten cały śnieg, choć dzisiaj już miałem wiosenne przebłyski:D
Pozdro!
QRT30
| 19:35 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj W tamtym roku tylko dwa razy zerwałem. Żebym miał taką wytrzymałość/wydolność jak siłę to by się bardziej przydało na rowerze.
Żeby było bardziej zielono to wiosna byłaby pełną gębą, ale w powietrzu już ją czuć.
Boo | 19:04 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Tylko łańcucha nie zerwij przy takiej parze w nogach :)
Widzę że u Ciebie to już jakiś pokaz przedpremierowy wiosny ;)
QRT30
| 18:42 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Jako, że jeszcze przynajmniej do końca lutego nie mogę ćwiczyć na siłowni górnych partii to ćwiczę 3x w tygodniu nogi. No i potem są efekty, że hamulca nie czuję :D
De5troy3r
| 17:00 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Ja też niedawno przejechałem kilka kilometrów na hamulcu, ale się wcześniej zorientowałem ;-)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zezca