Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 13 stycznia 2008 | Komentarze 4

Dość późno wyjechałem i musiałem się streszczać ażeby nie wracać po ciemku, ale i tak jak dojechałem do miasta to było ciemno. Pogoda wyśmienita i warunki do jazdy też, tylko im bliżej zmierzchu tym temperatura bardzo szybko spadała.
Pokręciłem się po PK „Dolina Słupi”

film – PKDS, muszę zainwestować w taki uchwyt jak ma sebekfireman

W końcu jezioro zamarza, choć temperatura jest na plusie.

V-max 39,3

Kategoria Over 50

Mlynarz
| 01:32 wtorek, 15 stycznia 2008 | linkuj E, tam! Nie ma się co spieszyć. W ciemnościach fajnie się jeździ. :)
De5troy3r
| 20:58 niedziela, 13 stycznia 2008 | linkuj Jakby na zdjęciach daty nie było to bym pomyślał, że są z listopada ;-)

Pozdrawiam,
Piotrek.
QRT30
| 18:03 niedziela, 13 stycznia 2008 | linkuj Ale całe szczęście, że drogi suche, prawie jak latem.
granicho-bez-4
| 18:01 niedziela, 13 stycznia 2008 | linkuj Też miałeś dzisiaj mokro - tyle wody:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ienat