Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 9 lutego 2008 | Komentarze 3

Miałem dziś od rana zamiar dużo pojeździć ale jak zwykle w weekend bierze mnie jakieś przeziębienie. Niby nic ale denerwuje. Stwierdziłem, że zimy już nie będzie i mogę spokojnie zmienić cały napęd korbę, pakiet, koronki kasety łańcuch. Miało mi to zająć trochę ponad godzinkę, a zeszło prawie cztery. W tym dwa razy byłem w rowerowym raz po ściągacz do korb i drugi linkę hamulcową. Po tym pojechałem sprawdzić jak to działa. No i działa. Już po ciemku zaliczyłbym bym glebę, najechałem po kątem na śliski patyk.

V-max 41,0
ODO 16137
Kategoria Night

Boo | 19:39 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Ja tak samo - idę "na godzinkę" nasmarować i wyczyścić, a po 3 h wciąż jest coś do zrobienia ;) Ale za to jaka radość jak wszystko działa :)
Galen
| 19:17 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Tak zawsze jest. Ja zazwyczaj planuje zmiescic sie z myciem i konserwacja w godzince ale jak robie wszysciusko od A do Z, to wychodzi grubo ponad 3.
azbest87
| 19:07 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Ja swój napęd też wymieniłem tylko, że trochę wcześniej, bo już się na nim nie dało jeździć;P
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzypo