Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 16 marca 2008 | Komentarze 6

Nanosiłem się i naskakałem z rowerem w rękach dziś za wszystkie czasy. Na początek lepszy były rower wodny bo jechałem wzdłuż rzeki żółtym szlakiem do Ustki i nieźle Słupia powylewała. Jak już dojechałem do Ustki to za Orzechowem pogubiłem czerwony szlak, którym miałem jechać wzdłuż klifu i też parę razy tachałem rower po piachach. Na piachach dostałem nieźle w kość, pot zalewał mi oczy a jak zdjąłem kask to jakby mi ktoś prysznic zrobił tyle wody wypadło. No ale w końcu znalazłem właściwą drogę. W sumie dziś nie planowałem iść na rower bo miało pół dnia padać, ale gdzieś musiało przejść bokiem, bo pogoda była przednia :)

V-max 57,7
Kategoria Over 50

Mlynarz
| 19:42 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Morzeeeee!!!
Sam chciałbym zobaczyć morze o tej porze roku! :)

"miałem nie iść na rower..." - hehe, miałeś, miałeś, a przejechałeś 60 km! Super! :)
Żeby tak zawsze było, że mamy nie iść a kręcimy 60 km, no i że zamiast brzydkiej pogody zaskakuje nas ładna... Ale to chyba byłoby za łatwo w życiu. :D

Pozdrawiam!
Pixon
| 22:16 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj O morze, piękne jest.
uri90
| 21:26 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj nie ma to jak dawka terenu :)
azbest87
| 20:27 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj Ja przedwczoraj musiałem trochę poskakać nad strumyczkiem z rowerem:D
Pozdro!
djk71
| 18:52 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj To tylko dla kondycji... :-)
Mam na mysli to noszenie :-)
perp
| 18:22 niedziela, 16 marca 2008 | linkuj też bym chciał przejechać sie rowerem nad morze :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza