Podjazdy:613 (m)
Temp.avg:-3.0
Rower:

Niedziela, 23 marca 2008 | Komentarze 8

Piękna zima tej wiosny, bardziej to przypomina Wigilię niż Wielkanoc. Od ponad tygodnia pogoda była straszna ale dziś zaświeciło słoneczko więc można było się przejechać. Dość późno wyjechałem i jak zaszło słonce to było okrutnie zimno (-5ºC), ale dobrze że miałem bluzę, maskę i ciepłe rękawice w plecaku. Na koniec przed wjazdem do miasta zaliczyłem szlifa na asfalcie, już wiem dlaczego tak asfaltem nie lubię jeździć, ale tu nie miałem wyboru bo innej drogi nie ma z tej strony. Koło mi uciekło, nawet nie wiem kiedy, było już ciemno i wjechałem w kałuże, która powoli zamarzała. Obiłem dwugłowy uda i cholera drugi nadgarstek, ale mam nadzieję że nie mam pecha i go nie połamałem.

Kategoria Over 50

djk71
| 06:24 środa, 26 marca 2008 | linkuj Takie foty powinny być już widoczne tylko w archiwum...
Mam nadzieję, że juz wszystko ok z potłuczeniami...
QRT30
| 07:58 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj azbest87 najgorzej, że to tylne mi uciekło, na asfalt ta opona (Tioga Factory Extreme 2.1) się w ogóle nie nadaje i jest już nieźle zajechana przeze mnie, muszę kupić drugą taką samą bo w terenie są rewelacyjne.
Darecki
| 07:01 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj Elbląski śnieg jak szybko spadł tak i szybko stopniał :-)
azbest87
| 00:53 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj Śnieg... mam nadzieję że u mnie się już więcej nie pojawi.. ;P choć foty spoko wyszły:DD
Uciekające przednie koło... skąd ja to znam.. ;DD
Pozdro i Wesołych Świąt! :D
maciek320bike
| 00:32 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj Super wycieczka z super fotkami. U mnie dzis bylo sloneczko, ale na jutro ma byc snieg.:(:(

Pozdrower
vanhelsing
| 22:52 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj Nie straszcie reszty Polski tym śniegiem na wybrzeżu :P
ewcia0706
| 22:26 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj a u mnie dzis zdecydowanie wiosennie..:) no może troszkę za dużo dmuchało..:)
pozdrawiam
De5troy3r
| 21:38 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj Wtedy kiedy myśmy mieli zimę to Wy mieliście wiosnę, a wiadomo nic w przyrodzie nie ginie :-P

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza