Podjazdy:400 (m)
Kalorie: 1691 (kcal)
Rower:Sunn Prim S1

Środa, 3 października 2012 | Komentarze 5

Kolejny dzień ładnej jesiennej pogody ale już spory kawałem po zmroku. Do miasta wjechałem już przy całkowitych ciemnościach lampka zapalona światłem ciągłym, jadę ciągiem rowerowo-pieszym jakieś przede mną 200 metrów dwoje rowerzystów, z naprzeciwka jadą dwie rolkary, nagle jedna skręca ze swojego ciągu prosto pod moje koła. Całe uderzenie przyjąłem na kask i trochę na szczękę ale ono to prosto na twarz. Od razy dostała zjebię jak jeździ a ona do mnie kuźwa, ze nie widziała, światło mam tak mocne ze z pół kilometra widać. Jak tylko wstała to do razu uciekła, bo po ciemku ze wkurwionym typem pomyślała, że nie ma co zadzierać.
Koniec przepisowej jazdy ze światłem ciągłym od tej pory wale w mieście strobo na pełnej mocy, bo przynajmniej od razy ludzie się oglądają i nie włażą mi pod koła a i znaki drogowej odbijają ze sporej odległości to i kierowcy samochodów są bardziej uważni.
Kategoria Night, Over 50

QRT30
| 12:08 sobota, 13 października 2012 | linkuj Konie nie są złe ale ludzie, którzy wszędzie wjeżdżają konno do lasu, gdzie praktycznie mogą się poruszać tylko tam gdzie jest droga dopuszczona do ruch lub wyznaczona trasa przez leśniczego.
Reszta jest następstwem powyższego ale za dużo pisania.
KrisMarines
| 01:22 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Jak ktoś umie zachować jako taką ostrożność to ok, niestety ja trafiam w większości na rolkarzy, którzy zajmują co najmniej 3/4 szerokości ścieżki. Całe szczęście mam dzwonek (chociaż ostatnio boje się go używać, bo przestraszyłem tak gościa, że nieomal wpadł na drzewo...).
Co do tych na koniach, to jeszcze nie zdarzyło mi się spotkać (chociaż jeżeli jeździsz po Dolinie Słupii to domyślam się, o które dziewczyny ci chodzi :) ). Tak na marginesie - czemu te na koniach takie złe?
Kwestia pojazdów silnikowych - dla kobiet dodatkowe testy i wymagane co najmniej 600 godzin jazdy, zanim podejdzie do egzaminu...
QRT30
| 06:33 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Te rozchichotane laski to wszędzie ich pełno, gorsze od rolkar (sam śmigam na rolach i się nikomu nie pakuje pod kola) są te co śmigają na koniach po lasach :D, a najgorsze jest to, że jeszcze do samochodów się pchają. Na rowerze to jeżdżę praktycznie tylko w terenie więc nie ma z nimi styczności ale na motorze to przynajmniej raz w tygodniu jakaś chce mnie zabić (dziwne, że jakoś facecie nie chcą mnie zepchnąć, zmiażdżyć lub rozjechać)
btw co one biorą, że takie rozkojarzone.
KrisMarines
| 20:33 sobota, 6 października 2012 | linkuj Rolkarze to ostatnio plaga na ścieżkach rowerowych. Miota takich od jednej strony ścieżki do drugiej, w większości są to również rozchichotane laski nie patrzące co się dookoła nich dzieje. Tragedia po prostu. Całe szczęście, że ani tobie ani rowerowi nic się nie stało.
rammzes
| 18:48 sobota, 6 października 2012 | linkuj Ładnie!
Chrzanić przepisy, szkoda roweru na takie akcje

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zesla