Podjazdy: (m)
Rower:

Piątek, 2 maja 2008 | Komentarze 2

Dziś na wycieczkę wybrałem sobie Słowiński PN. Pogoda była niespecjalna wiało ostro nie za ciepło, dopiero na koniec się rozpogodziło. Na początku ścigałem stado jeleni i saren (około 10 ogromnych sztuk). Biegły około 50 metrów od drogi między drzewami tak z kilometr, specjalnie wyjąłem aparat i zacząłem kręcić film, niestety nie włączyłem go z pośpiechu "start". Z jedna ręką prułem 30-40 km/h a bok mnie sarny. W pewnym momencie wyskoczyły mi na drogę parę metrów obok mnie parę sztuk z przodu i parę z tyłu, o mały włos się nie wyglebiłem, bo myślałem, że ciągle film kręcę i jechałem z jedną ręką na kierownicy :) Szkoda, że nie udało mi się nakręcić tego bo wyglądało to niesamowicie. Za karę, parę kilometrów dalej pogonił mnie jakiś wyżłopodobny Nie odpuszczał i chciał mnie użreć nawet jak go oplułem wodą z camelbaka to nie przestawał gonić. Teren był bardzo urozmaicony np.: pół odcinka na plaży o mało ducha nie wyciągałem tak w kość dostałem (zagotowąłem się tak, że nawet powiew wiatru nie mógł mi odparować okularów) a następny odcinek 8 km pokonałem ze średnia 27 km/h. Za to na torfowiskach ledwo wyciągnąłem średnia 10 km/h. Ogólnie bardzo udana wycieczka.