Krainy w Kratę

Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 3 maja 2008 | Komentarze 6

Kaszëbsczi Park Krajòbrazny dziś poszedł na tapetę, ale trochę się nie przygotowałem zwłaszcza, że to nie moje tereny. Myślałem, że jak wgram szlak do GPS'a to będzie ok. Zacząłem jazdę w Wieżycy, znalazłem szlak i heja z góry. Tak zasuwałem w dół, że nie zwracałem uwagę gdzie jest szlak, byleby ostro w dół. Ledwo wyhamowałem na dole ale okazało że pogubiłem szlak i potem musiałem podprowadzać pierwszy raz z buta. Za parę kilometrów za Wieżycą tereny były nie za ciekawe, szlak rozjeżdżony przez samochody, poprowadzony w otwartym terenie między polami a nawet puszczony ruchliwą szosą, jak dla mnie masakra. Już byłem zniechęcony do tego szlaku, ale to chyba był najbrzydszy odcinek szlaku (parę km za Wieżycą do Borcza) i na dodatek tak się rozpędziłem, ze przejechałem ponad 20 km nie w tym kierunku co trzeba. Miałem jechać na północ a pojechałem na południe !!! Przez chwile pomyślałem, ze dojadę szlakiem do Gdańska a potem wrócę pociągiem, ale nie miałem wystarczająco kasy (10 zł), więc musiałem wrócić najbrzydszym odcinkiem znowu z powrotem. Czyli ponad 40 km w klimacie rozjeżdżanych PGR'owskich dróg wśród pól. Za to już reszta szlaku naprawdę przepiękna takie klimaty jak lubię. Ostatnie parę kilometrów musiałem zjechać ze szlaku, bo się spieszyłem, „wóz techniczny” już na mnie czekał. No i te ostanie km to masakra prawie cały czas pod górę i ciągle ostry wmordewiatr, co z tego że jechałem asfaltem jak ledwo pedałowałem. Generalnie dużo podjazdów (elev. gain 1420 m.), ciągły wmordewiatr na otwartej przestrzeni w większości oprócz pomyłki jechałem na północ a wiatr wiał na południe, ale wyjazd udany.

Cięższy odcinek szlaku, niestety z buta

Stonka turystyczna przed Wieżcą, browar, fajki i jazda na wieże widokową :D

Kaszubskie wesele

No i koniec w Serakojce czyli po naszemu w Sierakowicach.

V-max 51,9 - bałem się dociskać, a można było więcej

Kategoria Over 50

sebekfireman | 08:27 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj Dzięki wielki za ślad.
QRT30
| 08:14 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj sebekfireman ślad poszedł :)
azbest87 pogoda wcale nie tak piękna jak na zdjęciach, wiał ostry wiatr a w otwartym terenie to masakra. 10 km asfaltem ze średnią 18 km/h mówi samo za siebie, to czasami przez las na przełaj jadę szybciej ;)
azbest87
| 22:55 sobota, 3 maja 2008 | linkuj Fajnie wygląda zapis różnicy wysokości:DD góra-dół, góra- dół;) i pogoda piękna aż miło wszystkie zdjęcia się ogląda:))
Pozdro!
sebekfireman
| 21:18 sobota, 3 maja 2008 | linkuj W środę ja chyba stanę z rowerem na Wieżycy :)
Masz może zgrany ślad z GPSa? Jeżeli tak to byłbym wdzięczny za podesłanie - sebekfireman@op.pl
QRT30
| 20:48 sobota, 3 maja 2008 | linkuj Podwójne żółte i normalne. Jak to zrobiłem? Po prostu, jest szlak czarny to jazda, tylko że nie znam miejscowości i nie zwracałem uwagi w którym kierunku jadę, czarne to czarne :D
Dopiero jak mi teren zaczął się nie podobać to zacząłem analizować gdzie jadę
GPS to COLORADO300

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eszcz