Podjazdy: (m)

Do Krainy w Kratę

Kościół z XV w. w Zębowie

Zagroda w Swołowie

Gapią się lekko zdziwione.

Znalazłem nowe drogi, choć część prawie na przełaj przez pola, ale lepiej to niż asfaltem.

Wszyscy fotografują rzepak, u mnie tez jest żółto choć nie rzepak :)

flash
| 08:26 sobota, 10 maja 2008 | linkuj ostatnie foto THE BEST :)
wczoraj przebijałem sie przez Żuławskie płyty bo też chciałem pofocić kwiatki... ale tulipany... jak sie okazało wszystkie zostały wyrżnięte 2-3 dni temu... a mlecze, nikt ich (chyba) rżnąć nie będzie.. a nawet więcej,za kilka dni masz super miejsce na ocean dmuchawców :P
Galen
| 23:52 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj Ostatnia fotka rzeczywiście bardzo fajna.
Lukaszdevil
| 21:20 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj Ładne krajobrazy tu u Ciebie można pozwiedzać. :) No tak, na Kujawach to sam rzepak, a u Was z Mleczy olej robią? :P
JPbike
| 17:56 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj Świetne fotki, a szczególnie żółty dywan z tych mleczy - dla mnie rzadki widok :-)
Pozdro :-)
szymonlupicki
| 17:50 niedziela, 4 maja 2008 | linkuj Piękne mlecze :)
pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieini