Krainy w Kratę

Podjazdy: (m)
Rower:

Niedziela, 11 maja 2008 | Komentarze 5

Jeszcze nie doszedłem po choróbsku do siebie. W sumie i tak mnie mnie w miarę nie wzięło bo cała moja rodzinka nieźle sponiewierana, a ja jestem tylko osłabiony i z zapchanym nosem. Wyszedłem się przejechać spokojnie. Miałem nie przekraczać tętna 120 i pojechałem poszukać nowych przesieki i dróg z GPS'em. Jak już znalazłem nowe tereny to myślę sobie nie będę przekraczał tętna 140, a jak znalazłem piękna przeciwpożarówkę to miałem nie przekraczać 160. W sumie wyszło mi wcale nie lajtowo i po pagórkach w lesie. Ciekawe jak to zniesie mój organizm albo mi przejdzie albo się tym wyjazdem dobiłem. Ażeby było mało tego to zachciało mi się gonić i filmować jakieś zwierze (zając albo mały pies), ale za daleko było i na dodatek było pod lekką górkę i po piachu, a z jedną ręką to nie za bardzo się kieruje.

V-max 52,2
HR max 181
Kategoria Over 50

pavlo
| 18:32 poniedziałek, 12 maja 2008 | linkuj w exif data jest zapisana
QRT30
| 18:29 poniedziałek, 12 maja 2008 | linkuj uri90 specjalnie datę daję bo za parę lat nie bedę wiedział kiedy to było, szkoda tylko , że ona jest taka wielka
katane, japierdykam chyba wyszło mi na zdrowie :D
katane
| 21:37 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj eh po takiej fajnej przejażdżce to nic tylko powinno Ci przejść :)
a choróbsko - precz! ;)
pavlo
| 18:01 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj lubie takie drogi jak te na zdjeciach :) a co do chorobska, taka jazda może wyjsc bardziej na plus niż minus. Chociaz dystans spory jak na osłabiony organizm ;)
uri90
| 16:22 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj ładne fotki, tylko ta data niepotrzebna. pozdrowienia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa anasp