Podjazdy: (m)
Rower:

Czwartek, 22 maja 2008 | Komentarze 5

Przed wyjazdem gapiłem się raz na ICM raz na okno. Za oknem ładnie na ICM wcale nie tak pięknie wyglądało. Super pogoda była tylko w promieniu 10 km od miasta, dalej już różnie, raz lepiej raz gorzej ale ogólnie było dość ładnie gdyby nie wmordewiatr w drodze powrotnej. Pojechałem zdrowo na południe PK Dolina Słupi generalnie zielonym i żółtym szlakiem. Zielony szlak lajcik, żółty czasami już niekoniecznie a nawet na jednym odcinku nieźle w dupę dostałęm. Pierwszy raz zawiodłem się na GPS'ie, próbowałem dostać się z szlaku rowerowego na żółty, miałem nie całe 700 metrów tylko rzeka mi przeszkadzała i myślałem, że nie mogę znaleźć drogi. Kręciłem się w tą i z powrotem, nawet brzegiem rzeki już jechałem, ale dopiero ktoś miejscowy mi powiedział, że był tu most ale go już nie ma. Musiałem nadrobić z 700 metrów 5,5 km. Przy jeziorach pełno stonki turystycznej, ponad 60 km spokojnie przejechałam nie widząc nikogo, a przy jeziorach na 1 km trzy psy mnie pogniły bo właściciele przyjechali sobie na łono natury, odpocząć przy grillu, browarach i fajkach. Przy ostatnim psie nie wytrzymałem i go potraktowałem gazem, niestety wiało mocno i cześć mi wiatr zwiał na okulary, trochę się łezka w oku zakręciła :) Potem już spokojnie w kierunku domu.

V-max 49,7
Kategoria Over 100

katane
| 23:36 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj gratki z powodu sety, a co do piesków to dziś jednemu uciekłam ;)
Pozdro
vanhelsing
| 23:17 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj Mi też się udało z pogodą - miało padać, a było tylko pochmurno ;) Seta Twoja, ja też dziś miałem ją atakować, ale sakwy mnie zmachały i zrezygnowałem.
azbest87
| 22:19 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj Wow seta siadła i prawie całość w terenie:O
U mnie to od rana na zmianę jest deszcz albo... deszcz:// ogólnie pogoda do d...
Pozdro!
maciek320bike
| 19:10 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj Jak ja bym chcial posmigac po takim lesie - u mnie jak wjade do lasu to od razu gorki. Super wycieczka, mi sie dzis nie udalo, bo pogoda do chrzanu:(
pozdrower
pavlo
| 18:47 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj fajną pogode miałes, przynajmniej jakieś słoneczko... dobrze że prognozy na dzisiaj nie sprawdziły sie :) u nas chłodny wiater i całkowite zachmurzenie :/ ale przynajmniej nie padało jak zapowiadali. Apropos stonki turystycznej, ledwo dwójke dzieciaków ominąłem na śmieszce rowerowej rodzice nie upilnowali... :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu