Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 31 maja 2008 | Komentarze 8

Do niebieskiego szlaku na okrągło żółtym do Ustki, dalej kawałek zielonym R-10, póżniej klifem czerwonym do Podąbia i Rowów.

Kawałek niebieskim rowerowym.

Aż w końcku trafiłem na ten „prawdziwy” niebieski.

Niestety długo się nim nie pocieszyłem bo się pogubiłem. GPS'a oraz mapa jednoznacznie mówią tu musi być szlak ale go nie ma. W pobliżu był ogromna wycinka drzew, wszytko zorane maksymalnie więc może dlatego nie moglem znaleźć. Zapytałem się w końcu leśników i mówią, że tu nie ma szlaku. Prawdopodobnie był błąd na mapie i GPS bo szlak był po drugiej stronie rzeki. Dopiero się przekonałem o tym jak na azymut leciałem spory kawałek.
Miałem zjeść rybkę na morzem, ale nie bylem głody bo rybka była gdzieś na 40 km. Miałem tylko wodę i izotonika. Ucieszyłem się jak dopadłem jakaś cywilizację na 80 km, bo w plecaku było już sucho.

Temperatura dochodziła do 30C więc sporo wypiłem dziś:
3 l wody; 0,75 l isostara; 0,5 l powerada, 0,5 l nestletea, 0,5 l jogurtu.

Elektrownia wodna w Łebieniu

Pałac w Karźnicce

Na sam koniec wpakowałem się w morze rzepaku. Czasami nawet kasku nie było widać. Nie można było skręcić tylko mogłem jechać tam gdzie była kiedyś droga. Normalnie masakra i tak parę kilometrów. Dobrze, ze nie jestem uczulony na rzepak bo tam bym pewnie umarł ;) Jak wyjechałam to byłem cały żółty jak rodowity Wietnamczyk :)

Na sam koniec na polnej drodze ścigałem się z gościem na skuterze, tak ze 2 km. Skuter wymiękł na piachach a myślałem, że ja wymięknę :P
Kategoria Over 100

QRT30
| 17:02 piątek, 17 października 2008 | linkuj Pewnie konopie ;) tylko jeszcze niewyrośnięte jak były małe chcieli Cię po prostu spłoszyć. Tak na serio to nie wiem.
skibabike
| 14:35 piątek, 17 października 2008 | linkuj Przeglądam twoje archiwalne wycieczki , chciałem się ciebie spytać czy wiesz co oni uprawiają na tych torfowiskach koło Charbrowa , wsi Górka , zabładziłem tam i widziałem że grzebią przy jakiś malutkich krzaczkach robotnicy ( niektórzy wydzierali się coś do mnie ) .
DARIUSZ79
| 16:34 piątek, 6 czerwca 2008 | linkuj ja to bym miał sielanke w brzuszku:) wymieszać wszystko naraz Pozdr
QRT30
| 20:32 niedziela, 1 czerwca 2008 | linkuj Jak jestem głody to wciągam wszytko, pewnie jakby nie było co to i padalec by skończył na grillu ;)
karla76 | 20:20 niedziela, 1 czerwca 2008 | linkuj Nestea i Powerade:)bułka kielbacha jogurt, woda;)))))niezły mix QRT;)))
fajne makro na 5zdj:)))
brawa za pokonanie skuterka!:)))
vanhelsing
| 16:05 niedziela, 1 czerwca 2008 | linkuj musiałeś "
| 16:04 niedziela, 1 czerwca 2008 | linkuj Ło, to musiałem mocno wygłodnieć przez tyle km :P Zrobiłeś mi smaka na jogurta :P

A co do skuterów, to czasem i na asfalcie ciężko im jest wyprzedzić rowerzystę :D

djk71
| 08:33 niedziela, 1 czerwca 2008 | linkuj Nigdy nie byłem miłośnikiem morza, ale takie widoki jednak sprawiają, że chciałoby się tam być...
Oj znam porzedzieranie się przez rzepak, nawet pieszo jest ciężko torować sobie drogę...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nicop