Podjazdy: (m)
Rower:

Wtorek, 17 czerwca 2008 | Komentarze 10

Wypad po lasach i bezdrożach po pracy. Tak latałem po polach, że wyjechałem komuś na podwórko od zaplecza :). Miła kobiet nawet chciał mi furtkę otworzyć, ale niedaleko było wyjazd na szosę więc zawróciłem znowu na pola, bo wolę je od asfaltu.

V-max 55,9
Kategoria Over 50

Djablica | 18:10 piątek, 20 czerwca 2008 | linkuj przez stodołę kiedyś na sankach w Górach Stołowych, bo na zakręcie stoku nie wyrobiłam, ale było tarcie o podłogę, hehe ;p pozdro
robin
| 22:08 czwartek, 19 czerwca 2008 | linkuj Druga fotka porywająca. Piękno przyrody. Pozdrawiam
memento
| 22:03 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj to i ja się do tego przyznam... :D
ale ja wjechałem na podwórko po uprzednim rozjechaniu pola(inaczej się nie dało).. prędkość wzrosła automatycznie wprost proporcjonalnie do ilości ludzi którzy wyszli w tym momencie z budynku..
pavlo
| 21:49 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj nooo przejazd przez chate to jest wyzwanie ;) robimy zakłady kto pierwszy tego dokona? ;)
QRT30
| 21:42 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj Ale pod Konqueror'em poszło. Faktycznie niezły motyw komuś przez stodołę przejechać, ale jeszcze lepiej jakby przez chatę to zrobić :D
| 21:39 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj A ja przed chwila zainstalowałem nowego FF 3.0 na x64 i flasha nie mam :( na i586 był
pavlo
| 21:18 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj no to ja też sie pochwale, że przejechaliśmy kiedyś chłopu przez stodołe ;) też droga sie skończyła - tutaj mini relacja żeby nie było że zmyślam :) (pss. z przyczyn różnych można to coś zobaczyć tylko w FF)
QRT30
| 21:13 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj Ano wjechałem, bo droga z pola kończyła się w gospodarstwie. Jutro pogoda będzie jeszcze lepsza, bo dziś trochę zimnawo było.
karla76
| 21:06 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj ''Miła kobiet nawet chciał mi furtkę otworzyć,'' że co prosze QRT?:)wjechałeś komuś na podwórko:)))hahaha:)ależ miałeś piękną pogodę!:)
pozdrowionka

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi