Podjazdy: (m)
Rower:

Sobota, 21 czerwca 2008 | Komentarze 7

Czekałem do 15:00 aż przestanie padać, ale się opłacało bo potem zrobiło się słonecznie ale trochę mocno wiało i mogło by być cieplej. Pojechałem poszukać sobie nowych dróg. Było trochę noszenia i błądzenia, ale nie za dużo. Pod koniec jazdy złapał mnie okropny głód, 5 godzin wysiłku bez jedzenia robi swoje. Wcześniej byłem na siłowni i nie planowałem tyle jeździć.

W końcu doszedłem jak wgrać współrzędne z GPS'a do EXIF'a. Teraz mam wglad na mapie gdzie zrobiłem zdjęcie w
Picasa
V-max 44,1
Kategoria Over 50

DARIUSZ79
| 13:09 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj nie ma jak same malownicze widoki :D
QRT30
| 12:37 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj Akurat jeździłem tam gdzie poziomek nie było ale hektary jagodowisk, niestety jagód jeszcze nie ma. Parę krzaków przejrzałem i nawet zielonych nie było :(
JPbike
| 11:07 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj Fotki superek :-) podobne tereny do rowerkowania są w moich okolicach :-) Pozdro :-)
benasek
| 10:28 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj No, a poziomki? Na glod najlepsze sa poziomki! Ale pewnie tym razem ich nie bylo...
Ladne krajobrazy na zdjeciach.

Pozdrawiam
azbest87
| 00:32 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj Jak zwykle przyjemne tereny do jazdy:)
Pozdro!
robin
| 22:56 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Warto było czekać - kolory na fotkach extra. Pozdrawiam
De5troy3r
| 22:34 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Fotki i krajobrazy na nich są godne uwagi :) Piękne tereny, szczególnie zachęcają mnie do zjechania z szosy :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz